مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25اجتماعي

خراسان رضوی بارانی می شود/ کاهش 8 درجه ای دمای هوا در مشهد


بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، با ورود سامانه بارشی به این استان، کاهش دما و بارش باران در نواحی مختلف استان رخ خواهد داد.

- به گزارش، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: امروز بارش های پراکنده در نواحی شمالی استان پیش بینی می شود که تا بعدازظهر پایان می یابد اما این بارش ها از فردا شب در نواحی شمال غربی مجدد آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، از عصر چهارشنبه بارش ها شدت می گیرد به طوری که نواحی شمالی استان، برخی از مناطق شرقی و بخش هایی از مناطق مرکزی را در بر می گیرد.

گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی می افزاید: احتمال دارد این بارش ها در ارتفاعات شمالی نیز به صورت برف صورت گیرد، این سامانه بارشی پنجشنبه عصر از استان خارج می شود.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: با نفوذ این سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه، افت دمای هشت درجه و از روز سه شنبه افزایش وزش باد در استان پیش بینی می شود؛ دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به 21 درجه سانتیگراد و امشب به 6 درجه سانتیگراد می رسد.

در 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای 24 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرستان های خراسان رضوی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی بارانی می شود/ کاهش 8 درجه ای دمای هوا در مشهد

خراسان رضوی بارانی می شود/ کاهش 8 درجه ای دمای هوا در مشهد