مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25پزشكي

بررسی خطرات کووید-19 با یک ماشین حساب !


پژوهشگران استرالیایی، ابزاری شبیه به ماشین حساب ابداع کرده اند که می تواند خطر ابتلا به کووید-19، مرگ و میر ناشی از آن و پیامدهای احتمالی واکسن را نشان دهد.

- پژوهشگران استرالیایی، ابزاری شبیه به ماشین حساب ابداع کرده اند که می تواند خطر ابتلا به کووید-19، مرگ و میر ناشی از آن و پیامدهای احتمالی واکسن را نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه کویینزلند، شاید ابزاری شبیه به ماشین حساب بتواند به مردم در درک عوامل خطر کووید-19 و پیامدهای احتمالی واکسن کمک کند.

دکتر کرستی شرت (Kirsty Short)، سرپرست این پروژه گفت: این ماشین حساب کووید-19 موسوم به CoRiCal ، یک ابزار آنلاین است که می تواند به درک مزایا و خطرات واکسن کووید-19 کمک کند.

این ابزار طوری طراحی شده است که بتواند به مردم در تصمیم گیری برای واکسیناسیون کمک کند و همچنین، به آنها امکان بدهد تا از احتمال ابتلا به کووید-19 در شرایط متفاوت آگاه شوند.

شرت ادامه داد: کاربران می توانند به این ابزار دسترسی داشته باشند و سن، جنسیت، وضعیت انتقال بیماری و واکسیناسیون خود را در آن وارد کنند تا امکان محاسبه شخصی سازی شده خطر برای آنها فراهم شود.

شما می توانید امکان ابتلا به کووید-19 و مرگ و میر ناشی از این بیماری را در مورد خود بررسی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خطرات کووید-19 با یک ماشین حساب !

بررسی خطرات کووید-19 با یک ماشین حساب !