مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-25بين الملل

شکایت قطر از کندی رسیدگی آمریکا به سفارش خرید پهپادهای مسلح


روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، قطر به دولت بایدن از بابت کند شدن رسیدگی به سفارشش برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته از آمریکا شکایت کرده است.

- روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، قطر به دولت بایدن از بابت کند شدن رسیدگی به سفارشش برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته از آمریکا شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دولت قطر چندی پیش درخواست رسمی خود برای خرید چهار فروند پهپاد مدل MQ-9B Predator از آمریکا را که به گفته مقامات این کشور قرار است برای نظارت بر تأسیسات گاز طبیعی و همچنین نظارت بر تروریست ها در منطقه مورد استفاده قرار بگیرند، مطرح ساخته است.

یک مقام قطری به وال استریت ژورنال گفت: موضوع ناراحت کننده از دیدگاه ما این است که دلایل روشنی برای این تاخیر در رسیدگی به درخواست ما مطرح نشده است.

تحولات مربوط به اجرای فرآیند اخیر خروج از افغانستان ثابت می کنند که قطر همیشه آماده حمایت از متحدان خود در راستای اهداف امنیت و ثبات است.

قطر در جریان فرآیند اخیر خروج آمریکا از افغانستان خودش را یک متحد کلیدی نشان داده و از هزاران تن از افراد خارج شده از افغانستان میزبانی کرد و همچنان مخاطب گفتگوها با طالبان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت قطر از کندی رسیدگی آمریکا به سفارش خرید پهپادهای مسلح

شکایت قطر از کندی رسیدگی آمریکا به سفارش خرید پهپادهای مسلح