مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-25اجتماعي

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز (3 آبان ماه) در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر .

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (3 آبان ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است، اما جو نسبتا آرام موجب برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز (3 آبان ماه) در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

در طول روز جو نسبتاً آرام حاکم است که تا حدودی از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد، با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت امروز (3 آبان ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد