مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-25بين الملل

حماس: رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط مقاومت خواهد شد


عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس تاکید کرد، مقاومت با خود عهد بسته که تمامی اسرا را به آغوش خانواده بازگرداند و رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط و خواسته های مقاومت خواهد شد.

- عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس تاکید کرد، مقاومت با خود عهد بسته که تمامی اسرا را به آغوش خانواده بازگرداند و رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط و خواسته های مقاومت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زاهر جبارین، عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس اظهار داشت: مقاومت در جریان نبرد شمشیر قدس این پیام را به جهانیان رساند که پیروزی با خود پیروزی می آورد و مقاومت فلسطین بالاخره شروط و خواسته های خود را بر رژیم اشغالگر تحمیل کرده و این رژیم را از اراضی فلسطینی بیرون خواهد راند.

جبارین گفت: مقاومت هرگز از کنار رنج و محنت های خانواده های اسرا که در آرزوی دیدن دوباره فرزندانشان هستند، به سادگی نمی گذرد و با خود عهد بسته که تمامی اسرا را به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.

او در ادامه خانواده های اسرای اردنی در زندان های رژیم صهیونیستی را به صبر و بردباری تا زمان آزادی فرزندانشان دعوت کرد و خطاب به آنها گفت: پیام شما برای آزادی فرزندانتان به دست فرماندهان قسام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط مقاومت خواهد شد

حماس: رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط مقاومت خواهد شد