مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-25اجتماعي

ماجرای آبگرفتگی پل قویون ارومیه چه بود؟


آبگرفتگی پل قویون ارومیه که هیچ یک از سازمان هاو نهادهای متولی مسئولیت آن را به عهده نمی گرفتند، مشخص شد، دهیاری روستای بند عامل وقوع این موضوع بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پس از اینکه در آخرین روزهای هفته گذشته آب 3 هزار و 500 مشترک ارومیه ای براثر ترکیدگی یکی از لوله های اصلی آب شرب شهری قطع بود و اجرای عملیات ترمیم و اصلاح، 2 روز زمان برد، شهروندان ارومیه ای عصر روز جمعه نیز با حجم بالایی از آب در پل قویون ارومیه مواجه شدند در حالی که تردد خودروها نیز با مشکل مواجه شده بود.

در این مسیر هیچگونه تاسیسات آب شرب وجود ندارد با گذشت چند ساعت، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به نقل از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: جاری شدن آب در پل قویون ارومیه مربوط به آب خام شهرداری است.

لطف خوش سیرت در این اطلاعیه افزود: جاری شدن آب در پل قویون بر اثر ترکیدگی لوله آب خام برای آبیاری فضای سبز بوده و ارتباطی به آب شرب ندارد.

وی با اعلام اینکه در این مسیر هیچگونه تاسیسات آب شرب وجود ندارد، اظهار داشت: مراتب به شهرداری ارومیه اعلام شده تا نسبت به ترمیم لوله انتقال آب اقدامات لازم برای جلوگیری از هدررفت آب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آبگرفتگی پل قویون ارومیه چه بود؟

ماجرای آبگرفتگی پل قویون ارومیه چه بود؟