مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 00:452021-10-24بين الملل

مذاکرات بروکسل؛ سنگ معیاری برای چگونگی بازگشت ایران به وین


به نظر هنوز شرایط و فضا مبهم است، اما برداشتم از اتفاقات یک هفته اخیر در رابطه با مذاکرات برجامی این است که نگاه فرصت محوری که در جریان اصولگرایی معتقد بود باید از فرصت های برجام استفاده کرد، - یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: به نظر هنوز شرایط و فضا مبهم است، اما برداشتم از اتفاقات یک هفته اخیر در رابطه با مذاکرات برجامی این است که نگاه فرصت محوری که در جریان اصولگرایی معتقد بود باید از فرصت های برجام استفاده کرد، در حال ضعیف شدن است و نگاه هایی که برجام را یک سره تهدید می دانستند در حال پررنگ شدن است.

رحمان قهرمان پور در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری نشستی میان ایران و اتحادیه اروپا قبل از مذاکرات مربوط به احیای برجام با بیان این که به نظر می آید این مساله پیشنهاد ایران بوده است گفت: ایران و تیم جدید مذاکراتی الان در حال بحث و گفت وگوی دائمی بر سر برجام هستند مبنی بر این که توافق هسته ای که قرار است انجام شود چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

این مساله مهمی برای دولت و تیم جدید مذاکراتی است چرا که باید بگویند که از نظر آنها توافق خوب چیست؟ از این رو تصمیم برای برگزاری نشستی در بروکسل را در این راستا می دانم.

وی افزود: چیزی که بر سر آن میان تیم جدید مذاکره کننده اجماع وجود دارد، این است که باید سخت گیری بیشتر نسبت به تیم قبلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات بروکسل؛ سنگ معیاری برای چگونگی بازگشت ایران به وین

مذاکرات بروکسل؛ سنگ معیاری برای چگونگی بازگشت ایران به وین