مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-24سياسي

دومین روز اعتراض دامداران شاهرودی به پایان رسید


دامداران شاهرودی برای دومین روز متوالی در اعتراض به کاهش سهمیه خوراک از مرکز استان گردهمایی اعتراضی شان را این بار برخلاف روز قبل، در مقابل فرمانداری برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان سمنان گزارش مفصلی از شرایط دامداران شاهرودی و صحبت هایشان را منتشر کرد اما در حاشیه روز دوم اعتراضات نیز علاوه بر مسائل مطروحه روز گذشته، برکناری مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان و منحل کردن شرکتی که در مرکز استان ذیل اداره کل، نسبت به توزیع سهمیه خوراک دام دامداران مبادرت می ورزد نیز مطرح شده است.

صحبت اصلی دامداران این است که این شرکت با حضور سه نفر در رأس خود با اعمال سلیقه خوراک های دام را هر طور که می خواهند در استان توزیع می کنند در نتیجه دامداران شاهرودی کمترین میزان را دریافت می کنند در حالی که بالاترین میزان دام سبک و سنگین استان در این شهرستان است.

در نشست با دامداران مقرر شد در نخستین زمان ممکن رسیدگی به این مشکل در مرکز استان در دستور کار قرار گیرد و نتیجه به دامداران شاهرودی اعلام شود.

یکی از نکات قابل توجه در این اعتراض عدم قبول کردن حضور نمایندگان از سوی دامدارانی بود که معتقد هستند اگر عده ای از سوی آنها به عنوان نماینده تعیین می شدند امکان داشت به این افراد خوراک دام تعلق گرفته و صحبت اصلی دامداران به مسئولان استانی بیان نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین روز اعتراض دامداران شاهرودی به پایان رسید

دومین روز اعتراض دامداران شاهرودی به پایان رسید