مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-24سياسي

با وجود فشار ها به سراغ پایه پولی نرفتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سید مسعود میرکاظمی در مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی گفت: - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تلاش می شود با همکاری مجلس بودجه سال 1401 بدون کسری تدوین شود و نیازی به استقراض و خلق پول نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سید مسعود میرکاظمی در مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی گفت: اطلاعات مناسب و ضروری باید بیش از گذشته پایه و اساس برنامه ریزی ها، حرکت ها و تصمیم گیری های مسئولین کشور قرار بگیرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه کشور به سمت تغییرات اساسی در ساختار بودجه حرکت می کند افزود: در گذشته زیرساخت های فراوانی در جای جای کشور ایجاد شده، اما اثر لازم بر متغیر های کلان اقتصادی و بهبود معیشت مردم نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، افزود: منابع محدود کشور باید به صورت اثربخش استفاده شود، به عبارت دیگر این منابع باید منجر به افزایش رشد اقتصادی شود.

میرکاظمی به زخم کهنه مشکلات ساختاری بودجه و تاکید چندباره مقام معظم رهبری بر حل این معضل اشاره و تصریح کرد: دولت سیزدهم در اولین بودجه خود تغییرات بنیادین را اعمال خواهد کرد؛ البته در این مسیر مجلس تاکنون هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود فشار ها به سراغ پایه پولی نرفتیم

با وجود فشار ها به سراغ پایه پولی نرفتیم