مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-24سياسي

خانواده شهدای شاخص آشتیان تجلیل شدند


طی مراسمی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از مسوولان از خانواده شهدای شاخص آشتیان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آشتیان، ظهر امروز طی مراسمی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و سالروز شهادت برخی از شهدای لشکر علی بن ابیطالب(ع) و شهدای غرب و شمال غرب آشتیان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اولین دیده بان لشکر حضرت محمد(ص)، طلبه شهید ذوالفقاری، شهید رضا آشتیانی و جمعی دیگر از شهدای شاخص آشتیان تجلیل و لوح فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم و فرماندهی قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین همچنین رییس هیئت امنای رزمندگان غرب و شمال غرب سردار سرلشکر مصطفی ایزدی به همراه لوح کنگره استان زنجان به آنان اهدا شد.

  در این دیدار مادران شهیدان ضمن تقدیر و تشکر از هیئت اعزامی و اعلام پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا، برای ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

  در پایان این دیدارها نشست تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت با حضور روسای دانشگاه آزاد کمیجان، دانشگاه آزاد آشتیان، رییس دانشگاه آزاد استان مرکزی، نماینده آموزش و پرورش، رییس آموزش و پرورش شهرستان آشتیان و شخصیت های روحانی و فرهنگی، نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان سند راهبردی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدای شاخص آشتیان تجلیل شدند

خانواده شهدای شاخص آشتیان تجلیل شدند