مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-24سياسي

دیدار امیر سرلشکر موسوی با دانشجویان دانشگاه های ارتش


در ادامه نشست های صمیمانه و هم اندیشی فرمانده کل ارتش با اقشار مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان دانشگاه های افسری و مراکز آموزش درجه داری ارتش به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی با امیر سرلشکر موسوی، - در ادامه نشست های صمیمانه و هم اندیشی فرمانده کل ارتش با اقشار مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان دانشگاه های افسری و مراکز آموزش درجه داری ارتش به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی با امیر سرلشکر موسوی، دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با دانشجویان دانشگاه های افسری امام علی(ع)، پدافند هوایی، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی برگزار شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه امام خمینی نوشهر و هنر آموزان مراکز آموزش درجه داری اراک و رشت نیز به صورت دور سخنی در این نشست هم اندیشی شرکت کردند.

در این نشست دانشجویان دیدگاه ها و راهکارهای مدّ نظر خود را برای ارتقاء هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های آموزشی، رزمی و دیگر حوزه ها به صورت مستقیم با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیر سرلشکر موسوی با دانشجویان دانشگاه های ارتش

دیدار امیر سرلشکر موسوی با دانشجویان دانشگاه های ارتش