مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-24سياسي

اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های نیازمند لرستان


مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اهدای یکصد سری جهیزیه به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام، گفت: هر سری جهیزیه شامل 5 قلم اساسی زندگی برای زوج های نیازمند است.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اهدای یکصد سری جهیزیه به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام، گفت: هر سری جهیزیه شامل 5 قلم اساسی زندگی برای زوج های نیازمند است.

احسان جهانبخش در مراسم توزیع 100 سری جهیزیه به زوج های نیازمند لرستانی به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه، تهیه و اهدا جهیزیه، در راستای سلسله برنامه های رزمایش های کمک مومنانه از سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

وی یکی از خدمات بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان را اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند برشمرد و گفت: تا قبل از رزمایش امروز 900 سری جهیزیه به زوج های جوان لرستانی که مشکلات اقتصادی داشتند، اهدا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تاکید بر اینکه در این مرحله که به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام اجرا شد، تعداد 100 سرویس جهیزیه کامل با شناسایی نواحی مقاومت بسیج در شهرستان ها و بعد از پیگیری از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تهیه شده است، خاطرنشان کرد: جهیزیه ها شامل پنج قلم اساسی به ارزش 20 میلیون تومان است و مضاف بر این به هر کدام از زوج ها سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های نیازمند لرستان

اهدای 100 سری جهیزیه به زوج های نیازمند لرستان