مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-23سياسي

از 32 شهر استان همدان شهردار 28شهر انتخاب شده است


مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان اظهار کرد: استان همدان دارای 32 شهر بوده که از این تعداد شهر تاکنون شهردار 28 شهر معرفی و انتخاب شده است.

- ایسنا/همدان مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان اظهار کرد: استان همدان دارای 32 شهر بوده که از این تعداد شهر تاکنون شهردار 28 شهر معرفی و انتخاب شده است.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از بین شهرهای استان که هنوز شهردار شهر خود را انتخاب نکرده اند شهردار یکی از شهرها توسط شورای اسلامی آن شهر معرفی شد که به دلیل عدم احراز شرایط، مورد معرفی شده توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان به دوستان شورای اسلامی شهر مورد نظر عودت داده شد و دوستان شورا مورد را دوباره مصوب و اصرار بر مصوبه داشتند و قرار بود مصوبه را برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ببریم که به دلیل روند و فرایند طولانی شهردار معرفی شده شوراهای اسلامی انصراف داد تا شورای اسلامی آن شهر مجدد شهردار جدیدی را برای شهر معرفی کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: سه شهر استان همدان شامل رزن، کبودراهنگ و سرکان به دلیل تضارب آرا و اختلافاتی که بین اعضای شورای اسلامی آنان وجود دارد هنوز برای معرفی شهردار شهر خود به جمع بندی نرسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 32 شهر استان همدان شهردار 28شهر انتخاب شده است

از 32 شهر استان همدان شهردار 28شهر انتخاب شده است