مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-23پزشكي

کرونا بهانه خوبی برای ورزش نکردن نیست


نایب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه بااشاره به اهمیت ورزش کردن، گفت: کرونا نمی تواند بهانه ای برای ورزش نکردن افراد باشد.

  - ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه بااشاره به اهمیت ورزش کردن، گفت: کرونا نمی تواند بهانه ای برای ورزش نکردن افراد باشد.

  دکتر نازنین آرین به مناسبت هفته تربیت بدنی در گفت و گو با ایسنا، از ورزش کردن به عنوان امری ضروری برای افراد جامعه یاد کرد و گفت: ورزش کردن همانند نفس کشیدن و غذاخوردن برای بدن افراد واجب است.

وی افزود: علیرغم اهمیتی که ورزش کردن برای افراد جامعه دارد، متاسفانه از زمان شیوع بیماری کرونا میزان تحرک و ورزش کردن بین مردم کاهش یافته است.

نایب رییس هیات پزشکی ورزش کرمانشاه ادامه داد: ورزش نکردن و کم تحرکی، افزایش وزن و چاقی را بین افراد جامعه افزایش می دهد و بدن آنها را مستعد انواع بیماری ها می کند که این موضوع بصورت مستند و در مقالات علمی هم به اثبات رسیده است.

وی با تاکید بر کرونا نمی تواند بهانه خوبی برای ورزش نکردن افراد باشد، گفت: اگر فردی از ورزش کردن در محیط های باشگاهی و سربسته در ایام کرونا واهمه دارد، می تواند در مجموعه های ورزشی روباز استفاده کند و یا اینکه روزانه نیم ساعت در پارک و فضای باز پیاده روی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بهانه خوبی برای ورزش نکردن نیست

کرونا بهانه خوبی برای ورزش نکردن نیست