مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-23فرهنگي

آخرین وضعیت مرشد میرازعلی در بیمارستان


ابوالفضل ورمرزیار، هنرمند با سابقه نمایش های ایرانی، توضیحاتی درباره حال و روز مرشد محسن میرازعلی ارایه کرد و از دوستان این هنرمند خواست تا از طریق خبرگزاری ها پیگیر حال او باشند چون میرزاعلی توانایی صحبت تلفنی را ندارد.

- ابوالفضل ورمرزیار، هنرمند با سابقه نمایش های ایرانی، توضیحاتی درباره حال و روز مرشد محسن میرازعلی ارایه کرد و از دوستان این هنرمند خواست تا از طریق خبرگزاری ها پیگیر حال او باشند چون میرزاعلی توانایی صحبت تلفنی را ندارد.

این هنرمند درباره تازه ترین وضعیت همکار خود، مرشد میرزاعلی که دچار کرونا شده و این روزها در بیمارستان بستری است، به ایسنا گفت: خوشبختانه خطر اصلی رد شده و از آن شرایط بحرانی عبور کرده است ولی همچنان مشکلات تنفسی دارد و در بیمارستان تحت درمان است.

او درباره نتیجه عمل جراحی که چند روز پیش بر مرشد میرازعلی انجام شد، توضیح داد: خوشبختانه عمل جراحی موفقیت آمیز بود ولی روند درمان طولانی است و اینها به دلیل شدت بیماری است زیرا ایشان دچار سخت ترین نوع کرونا شده و با وجود اینکه بنیه و توان بدنی خوبی دارد، باید تحت درمان جدی باشد تا بهبودی کامل را به دست بیاورد.

ورمرزیار با بیان اینکه مرشد میرزاعلی امکان صحبت تلفنی ندارد، اضافه کرد: هرگونه سخن گفتن باعث آسیب جدی به تارهای صوتی ایشان می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرشد میرازعلی در بیمارستان

آخرین وضعیت مرشد میرازعلی در بیمارستان