مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-23بين الملل

گفت وگوی وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی درباره برجام


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای از گفت وگوی وزیر امور خارجه این کشو با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته ای خبر داد.

- وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای از گفت وگوی وزیر امور خارجه این کشو با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و یاییر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در گفت وگویی تلفنی که روز جمعه و پس از دیدار ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد، درباره مسائل مرتبط با توسعه بیشتر همکاری سودمند میان روسیه و اسراییل گفت وگو کردند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای درباره این گفت وگو آورده است: در سی امین سالروز برقراری روابط دیپلماتیک روسیه-اسراییل و با پیش رفت مذاکرات سوچی میان رییس جمهور پوتین و نخست وزیر بنت، دو دیپلمات بر منافع مشترک در توسعه همکاری سودمند چندجانبه میان روسیه و اسراییل تاکید کردند.

آن ها همچنین پویایی بالای روابط دوجانبه در تمامی سطوح را مورد توجه قرار دادند.

این بیانیه می افزاید: وزرای خارجه روسیه و اسراییل همچنین در زمینه طیفی از مسائل در دستورکار منطقه ای و بین المللی، از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی درباره برجام

گفت وگوی وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی درباره برجام