مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-23سياسي

تعمیرات در نیروگاه برق شهید رجایی قزوین ادامه دارد


واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید خارج شد.

- ایسنا/قزوین مدیر نیروگاه بخار گفت: واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید خارج شد.

حبیب شریفی اظهار کرد: در ادامه فعالیت های تعمیرات واحدهای نیروگاه، واحد شماره 2 بخاری به ظرفیت نامی 250 مگاوات، برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از شبکه سراسری تولید برق خارج شد.

وی افزود: تعویض لوله های فاینال سوپرهیتر، بازدید از بسکت ها، شبکه ها و سیل های GAH، بازدید از کانال های دود و هوا، بازدید دوره ای مشعل ها، بازدید از الکتروموتورها و فن های 6/6 کیلوولت و تجهیزات آن در حوزه بویلر، همچنین بازدید از تجهیزات سیستم هیدرولیک و والوهای اصلی توربین، الکتروموتورها در حوزه توربین، بخشی از اقداماتی است که در این دوره از سوی امور تعمیرات مکانیک بخار انجام می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، خاطرنشان کرد: در حوزه تعمیرات الکتریک و ابزار دقیق نیز متخصصان تعمیرات نیروگاه بخار، فعالیت های مربوط به تست و کالیبراسیون ترانسفورماتورها، سوییچ های فشاری و دمایی، بازدید و تست آنالایزرها، سطح سنج ها، بازدید و تست شعله بین ها، جرقه زن ها و سیستم های اطفای حریق این واحد را در کنار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات در نیروگاه برق شهید رجایی قزوین ادامه دارد

تعمیرات در نیروگاه برق شهید رجایی قزوین ادامه دارد