مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23حوادث

کشف و دستگیری 13 فروشنده مواد مخدر در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای طرح ذوالفقار، دستگیری 13 فروشنده مواد و کشف 700 گرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان،  سرهنگ حسین بساطی صبح امروز با اعلام خبر دستگیری 13 فروشنده موادمخدر و  کشف 700 گرم انواع مواد مخدر اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ذوالفقار در منطقه کوی شهید مفتح به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این طرح که با مشارکت کلانتری 12 ولی عصر(عج) و پلیس های تخصصی اجرا شد، مأموران طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان،  موفق به شناسایی و دستگیری 13 فروشنده مواد مخدر، 3 نفر سارق منزل و 2 نفر سارق موتورسیکلت شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 754 گرم انواع مواد مخدر آماده عرضه شامل تریاک، شیشه، هرویین و گل، 7 قبضه سلاح سرد، 170 عدد قرص ترامادول کشف و در این خصوص یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با تمام توان و با همکاری مردم و هماهنگی دستگاه قضایی، با مخلان نظم و امنیت برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و دستگیری 13 فروشنده مواد مخدر در کاشان

کشف و دستگیری 13 فروشنده مواد مخدر در کاشان