مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-23اجتماعي

کاهش دما و ادامه بارش ها در کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ضمن اشاره به کاهش دما از بارش باران،برف و وزش باد طی روزهای آینده در برخی نقاط کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ضمن اشاره به کاهش دما از بارش باران،برف و وزش باد طی روزهای آینده در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش در 10 استان کشور اظهارکرد: امروز(اول آبان ماه) در مناطقی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان و در اواخر وقت در غرب گیلان و یکشنبه (2 آبان ماه) در استان های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به ادامه روند کاهش دما در برخی نقاط کشور گفت: دوشنبه (3 آبان ماه) با شمالی شدن جریان هوا روی دریای خزر، در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و در ارتفاعات البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود همچنین سه شنبه (4 آبان ماه) در استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز بارش پراکنده رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما و ادامه بارش ها در کشور

کاهش دما و ادامه بارش ها در کشور