مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-23ورزشي

مهد فوتبال ایران، زمین بازی ندارد!


خوزستان مهد فوتبال ایران است و اهواز مرکز این استان، با داشتن سه تیم در لیگ های برتر و دسته یک کشور، تنها یک ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ دارد که آن هم ورزشگاه اختصاصی فولاد و در اختیار این تیم است.

- ایسنا/خوزستان خوزستان مهد فوتبال ایران است و اهواز مرکز این استان، با داشتن سه تیم در لیگ های برتر و دسته یک کشور، تنها یک ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ دارد که آن هم ورزشگاه اختصاصی فولاد و در اختیار این تیم است.

در حالی که فصل جدید لیگ دسته یک کشور و لیگ برتر فوتبال آغاز شده است، تیم های خوزستانی لیگ یک و لیگ برتر، سرگردان و در پی یک زمین چمن مناسب برای برگزاری بازی های خانگی خود هستند، مشکلی که همین ابتدای لیگ، به عنوان یک ضعف و ایرادی بزرگ، نمایان تر از قبل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که تنها یک دهه از عمر بزرگترین ورزشگاه فوتبالی خوزستان یعنی ورزشگاه غدیر اهواز می گذرد، این ورزشگاه به دلیل مشکل مالکیتی و عدم تخصیص اعتبار برای حفظ و نگهداری آن، سال ها است که بدون استفاده مانده است تا این سرمایه ملی، کارایی لازم را نداشته باشد.

حتی در مقطعی زمین چمن آن کاملا سوخت و به خاک سیاه تبدیل شد.

البته گفته می شود اکنون زمین چمن آن در وضعیت بهتری است اما این ورزشگاه هنوز شرایط میزبانی از بازی های لیگ یک و لیگ برتر را ندارد و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهد فوتبال ایران، زمین بازی ندارد!

مهد فوتبال ایران، زمین بازی ندارد!