مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 19:002021-10-22اقتصادي

159 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی گلستان اختصاص یافت


مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان از اختصاص 159 میلیارد تومان برای تکمیل برخی از طرح های آبرسانی استان در سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن حسینی شامگاه جمعه در جلسه پیگیری طرح های آبرسانی گلستان اظهارکرد: تعدادی از پروژه های آبرسانی به شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله تا پایان سال 1400 اجرا و تکمیل می شود.

مدیرعامل آب شرکت منطقه ای گلستان توضیح داد: با توجه به اعتبار 159 میلیارد تومانی که تاکنون بخش زیادی از آن به صورت نقدی و اسناد خزانه تخصیص یافته و امیدواریم نقدینگی لازم هم بزودی تامین شود، با برنامه ریزی انجام شده، برخی از این پروژه ها تا پایان دی ماه و برخی هم تا پایان سال جاری و برخی نیز در خرداد سال آینده به اتمام می رسد و به پیشرفت فیزیکی چند پروژه نیز افزوده خواهد شد.

وی افزود: تجهیز، برق رسانی و اتصال یک حلقه چاه برای بندرترکمن و گمیشان، تجهیز، برقرسانی و اتصال سه حلقه چاه به علاوه حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه سازند سخت و تکمیل و اتصال یک مخزن 20 هزار متر مکعبی برای گرگان از جمله این پروژه ها است.

حسینی در ادامه، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای رامیان، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای آزادشهر و اجرا و اتصال خط انتقال آبرسانی به آزادشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

159 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی گلستان اختصاص یافت

159 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی گلستان اختصاص یافت