مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-22سياسي

سفر هیئت دولت به اردبیل منشا خیر و برکت های فراوان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان را به فال نیک می گیریم و آن را منشا خیر و برکت برای استان می دانیم.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان را به فال نیک می گیریم و آن را منشا خیر و برکت برای استان می دانیم.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن قدردانی از حضور رییس جمهور در استان اردبیل اظهار کرد: از ریاست محترم جمهور به خاطر حضور در استان از طرف خودم و اهالی مکرم استان اردبیل تشکر می کنم حضور در استان ها و ملاقات با اقشار مختلف مردم آشنا شدن با مشکلات منطقه و اهالی و وقوف بر قابلیت ها بسیار ارزشمند است این اقدام سیره جد او امیرالمومنین (ع) است آن حضرت در انواع بازارها حاضر می شدند بازار خرما فروشان، ماهی فروشان، لباس فروشان و.

و با مشکلات آنها از نزدیک آشنا می شدند و برای هر طایفه ای مناسب با خودشان موعظه می کردند و تذکر می دادند و جلوی خلاف ها و اجحاف ها را می گرفتند حتی با خود ریسمان به بازار می آوردند تا اگر کسی احتیاج به مساعدت داشت او را یاری نمایند.

وی ادامه داد: این سفر را به فال نیک می گیریم و آن را موجب خیر و برکت برای استان می دانیم و برای ایشان و دولت ایشان آرزوی موفقیت بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت دولت به اردبیل منشا خیر و برکت های فراوان است

سفر هیئت دولت به اردبیل منشا خیر و برکت های فراوان است