مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-22فرهنگي

اکثر بناهای فرهنگی و هنری کاشمر مستهلک است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر گفت: اکثر بناهای فرهنگی و هنری منطقه فرسوده و مستهلک است چون عمر متوسط این ابنیه بیش از 30 سال است.

- علی توکلی در گفت وگو با ایسنا گفت: اگرچه تنها مجتمع فرهنگی و هنری فعال و رسمی در شهرستان کاشمر مجتمع سرو کاشمر است که قدمتی حدود 30 سال دارد اما اکنون به خاطر فرسوده بودن قادر به ارائه خدمات مطلوب به هنرمندان نیست.

وی با اشاره به موازی کاری دستگاه های فرهنگی در حوزه نگهداری از فضاهای تاریخی و فرهنگی عنوان کرد: برای رفع این موازی کاری ها نیازمند تعامل سازنده ای میان سازمان های فرهنگی هستیم.

توکلی مشکل اصلی حوزه فرهنگ و هنر را کمبود اعتبارات دانست و تصریح کرد: همیشه در کمیته برنامه ریزی شهرستان کمترین اعتبارات به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص پیدا می کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر اظهار کرد: تقویت و ارتقای نقش شورای فرهنگی عمومی در سطح شهرستان ها به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری و سیاست گذاری مسائل فرهنگی و هنری می تواند راهگشای بسیاری از معضلات فرهنگی و هنری در سطح شهرستان باشد.

وی کمبود زیرساخت های فرهنگی، اداری و نیروی انسانی به ویژه در شهرستان های تازه تاسیس و بخش های تابعه از جمله در کوهسرخ را که یک سال از شهرستان شدن آن می گذرد، یکی دیگر از مشکلات دانست و گفت: متاسفانه هیچ زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر بناهای فرهنگی و هنری کاشمر مستهلک است

اکثر بناهای فرهنگی و هنری کاشمر مستهلک است