مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-22سياسي

عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام کوار تسریع شود


امام جمعه کوار خواستار تسریع در انجام طرح ها و پروژه های نیمه تمام این شهر شد.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های این هفته نماز دشمن شکن جمعه شهرستان کوار با اشاره به برجام و تحولات سیاسی اظهار کرد: ایران برای مذاکرات برجامی عجله ای ندارد.

وی افزود: باید توجه داشت که تجربه چند سال اخیر برجام به خوبی به ایران ثابت کرده که طرف های غربی غیرقابل اعتمادند، به تعهدات خود به خوبی عمل نمی کنند، و مهم تر از همه، مذاکره را ابزاری برای نابودی جمهوری اسلامی ایران می بینند.

امام جمعه کوار متذکر شد: مجموع این مسائل موجب شده تا دولت رییسی، رویکردی حساب شده را در قبال برجام در پیش گیرد و صرفاً با اتخاذ عمل گرایی در چهارچوب آن، فقط در صورتی که ملت ایران از منافع آن (برجام) بهره مند شوند، به نحوی جدی در قالب آن دست به کنشگری خواهد زد.

گشول ابراز کرد: مقصر اصلی در تأخیر کنونی، در ازسرگیری مذاکرات برجامی حاکی از انفعال طرف های غربی است که حاضر نیستند جهت احیای مذاکرات، اقدامات سازنده انجام دهند و در عین حال، با نگاهی زیاده خواهانه، ایران را که از همگی آنها در بحث برجام طلبکار است، در جایگاه بدهکار می بینند.

خطیب جمعه کوار تاکید کرد: اقدام دولت کنونی ایران در آغاز نکردن فوری مذاکرات با غرب در مسأله برجام، نوعی تنبیه طرف های غربی و ایجاد بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام کوار تسریع شود

عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام کوار تسریع شود