مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-22ورزشي

هدف دشمن از کشتار در افغانستان ضربه به وحدت و امنیت منطقه است


هدف دشمن از کشتار در افغانستان ضربه به وحدت و امنیت منطقه است.

- ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه اول نماز جمعه این هفته بخش گلستان اظهار داشت: از امتیازات بزرگ پیامبر اعظم (ص) این است که تاریخ زندگی آن حضرت بسیار مشعشع و واضح است و هیچ ابهامی در آن نیست و در همه میدان ها و همه عرصه های فضیلت الگو و نمونه بود.

خطیب نماز جمعه گلستان در ادامه به اهمیت وحدت اشاره کرد و گفت: اسلام دین صفا و صمیمیت، آیین مدارا، ایثار و محبت، مکتب منطق و اخلاص، توحید، وحدت و یکدلی است و طرفدار اتفاق و اجتماع و از هرگونه تفرقه، اختلاف و منازعه و از هرچیزی که عامل اختلاف و عداوت گردد، به شدت نهی کرده است.

نورپور با اشاره به اینکه قطره های باران به تنهایی هیچ قدرتی ندارند ولی وقتی متحد و باهم شدند و متراکم، نحری عظیم را تشکیل می دهند و مزارع، باغات و زمین را سرسبز می کنند افزود: اگر همین قطره قطره باران پشت سدی جمع شوند کارهای بزرگ تری می توانند انجام دهند می توانند برق تولید کنند و یک شهر را روشن کنند.

اتحاد انسان ها هم همینطور است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته ورزش یادآور شد: ورزش در اسلام دارای اهمیت خاصی است و رسول اکرم (ص) و پیشوایان معصوم (ع) همواره جوانان را به ورزش تشویق می کردند، البته ورزشی که کنار آن دیانت و تقوی و معنویت هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از کشتار در افغانستان ضربه به وحدت و امنیت منطقه است

هدف دشمن از کشتار در افغانستان ضربه به وحدت و امنیت منطقه است