مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-22بين الملل

اعلام حمایت بین المللی از برگزاری انتخابات در لیبی


کشورهای حاضر در کنفرانس حمایت از ثبات لیبی در پایان این نشست که پنجشنبه آغاز شد بیانیه مشترکی را صادر و بر حمایت از برگزاری انتخابات در این کشور تاکید کردند.

- کشورهای حاضر در کنفرانس "حمایت از ثبات لیبی" در پایان این نشست که پنجشنبه آغاز شد بیانیه مشترکی را صادر و بر حمایت از برگزاری انتخابات در این کشور تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، کنفرانس حمایت از ثبات لیبی با حضور 31 کشور و سازمان بین المللی در طرابلس به کار خود پایان داد.

در بیانیه پایانی این نشست بر اتخاذ تدابیر لازم برای ایجاد اعتماد جهت برگزاری عادلانه، شفاف و فراگیر انتخابات در 24 دسامبر تاکید شد.

حاضران در این کنفرانس همچنین خواستار تعهد دولت وحدت ملی به حاکمیت و استقلال لیبی و رد قاطع مداخلات خارجی در امور داخلی این کشور و همچنین تعهد مقامات به اجرای قطعنامه های شورای امنیت، نتایج کنفرانس های برلین 1 و برلین 2 و نقشه راه لیبی شدند.

عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی در جریان این کنفرانس طی سخنانی ضمن استقبال از شرکت کنندگان گفت: ما از تلاش ها برای ثبات لیبی قدردانی می کنیم.

وی درباره برگزاری انتخابات در کشورش افزود: ما از برگزاری انتخابات در موعد خود حمایت کرده و در این مورد دستور لازمه را صادر کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت بین المللی از برگزاری انتخابات در لیبی

اعلام حمایت بین المللی از برگزاری انتخابات در لیبی