مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-22بين الملل

تل آویو به هک نکردن تلفن های همراه فرانسوی متعهد شد


منابع عبر ی زبان فاش کردند که در پی بحران به وجود آمده میان تل آویو و پاریس در ارتباط با جاسوس افزار «پگاسوس»، رژیم صهیونیستی متعهد شده که دیگر تلفن های همراه فرانسوی را هک نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری واللا فاش کرد که ایال حولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت و گو با امانوئل بون همتای فرانسوی خود متعهد شده است که در هر قراردادی که برای فروش برنامه های سایبری تهاجمی به کشور سوم امضاء می شود، تل آویو حمله سایبری به محرمانه با بون دیدار کرده تا به بحران ایجادشده میان دو طرف در پی گزارش رسانه ها درباره هک تلفن همراه امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه به واسطه جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس را فیصله دهد.

والا اضافه کرد که پس از انتشار خبر هک تلفن همراه ماکرون، رییس جمهور فرانسه بخش عظیمی از ارتباطات سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی را با تل آویو به ویژه سفرهای متقابل را به حالت تعلیق درآورده است.

  این وبگاه عبری زبان همچنین خبر داد که طی ماه های گذشته، مذاکراتی بی سروصدا به ریاست حولاتا میان تل آویو و پاریس برای پایان دادن به این بحران برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، حولاتا در گفت و گو با همتای فرانسوی خود توضیحات بیشتری در خصوص جاسوس افزارس پگاسوس و پیشنهادهایی برای حل بحران ارائه کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو به هک نکردن تلفن های همراه فرانسوی متعهد شد

تل آویو به هک نکردن تلفن های همراه فرانسوی متعهد شد