مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-21ورزشي

ایجاد و توسعه رشته های مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان


رییس جمهورمصوبه «سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش» را ابلاغ کرد.

- ، آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش که در جلسه 794 مورخ 15 فروردین 96 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.

خداوند باری تعالی در خلقت شگفت انگیز نوع بشر، قابلیت ها و توانمندی های نهفته ای را در وجود او به ودیعه نهاده است.

حال چنانچه با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود، زمینه و شرایط مطلوبی مهیا شده و محیط برای رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولان فراهم شود، این قشر معزز از اجتماع از این موهبت الهی بهره مند شده و به شکوفایی روح و جسم خویش نائل خواهند شد.

بر همین اساس و بنا بر فرامین مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و قوانین مجلس شورای اسلامی، توجه به توسعه همه جانبه ورزش جانبازان و معلولان از جمله اولویت های ورزشی کشور محسوب می شود.

متن مصوبه سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و توسعه رشته های مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان

ایجاد و توسعه رشته های مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان