مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-21بين الملل

بایدن در گافی جدید: 36 سال معاون رییس جمهور بودم


رییس جمهور آمریکا در گافی جدید، در یک سخنرانی گفت که به مدت 36 سال به عنوان معاون رییس جمهور ایالات متحده با قطار در رفت و آمد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در سخنرانی روز چهارشنبه خود در گافی جدید گفت که وی به مدت 36 سال به عنوان معاون رییس جمهور در رفت و آمد بوده است.

  گاف جدید بایدن در سخنرانی وی در اسکرانتون پنسیلوانیا مطرح شد و بار دیگر رییس جمهور آمریکا را به سوژه کاربران در فضای مجازی تبدیل کرد.

  بایدن گفت: من به مدت 36 سال به عنوان معاون رییس جمهور ایالات متحده پس از کشته شدن همسر و دخترم هر روز [با امترک (شرکت راه آهن آمریکایی) ] در رفت و آمد بودم، به خانه می رفتم تا خانواده ام را ببینم، (این روند) هرگز متوقف نشد.

  رییس جمهور اسبق آمریکا بود.

بایدن 78 ساله در دوران حضورش در سنا و کاخ سفید سابقه مسافرت مداوم با خط آهن امترک بین واشنگتن و خانه اش در ویلمینگتون دلاور را دارد.

بایدن به اسکرانتون جایی که در آن متولد شد سفر کرده بود تا از برنامه اقتصادی خود که باعث اختلاف بین دموکرات ها در کنگره شده، دفاع کند.

گاف ها و ضعف حافظه جو بایدن رییس جمهور آمریکا از زمان روی کار آمدنش بارها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و منتقدانش را واداشته در سلامت روان و قابلیت های ذهنی او تردید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در گافی جدید: 36 سال معاون رییس جمهور بودم

بایدن در گافی جدید: 36 سال معاون رییس جمهور بودم