مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-21سياسي

از ظرفیت های کارگری به درستی استفاده نشده است


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از ظرفیت های موجود کارگری خوب استفاده نشده است، گفت: در شرایط سخت کنونی، باید از درون خود تامین اجتماعی پاسخ چالش های موجود داده شود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از ظرفیت های موجود کارگری خوب استفاده نشده است، گفت: در شرایط سخت کنونی، باید از درون خود تامین اجتماعی پاسخ چالش های موجود داده شود.

میرهاشم موسوی امروز پنجشنبه در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان کردستان با اشاره به اینکه برخی کارکردهای اشتباه گذشته در سازمان تامین اجتماعی، زمان پرداخت حقوق های تعهدی ماهانه را به چالش تبدیل کرده است اظهار کرد: این چالش باید مرتفع و فضای تامین اجتماعی با ساز و کارهای فنی به روی مردم باز شود.

وی با بیان اینکه اشکالاتی در صندوق تامین اجتماعی وجود دارد، افزود: راهی جز این نداریم که صندوق را طی دو سه سال به نقطه سر به سر برسانیم و درآمدها با مصارف یکی شود و این مهم قابل تحقق است.

موسوی با تاکید بر اینکه اگر فرصتی در صندوق تامین اجتماعی است، باید به نحو احسن از آن استفاده شود، اضافه کرد: باید زمینه برای مردم فراهم شود تا به عنوان بیمه شدگان وارد صندوق شوند و ما را در رفع چالش موجود یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت های کارگری به درستی استفاده نشده است

از ظرفیت های کارگری به درستی استفاده نشده است