مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-21بين الملل

هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به برجام وجود دارد


رییس سازمان سیا بدون اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن از توافق هسته ای سال 2015 با ایران در سخنانی اعلام کرد که هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به برجام وجود دارد.

- به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویلیام برنز رییس سازمان سیا بدون اشاره به خروج یکجانبه واشنگتن از توافق هسته ای سال 2015 با ایران و نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت از سوی دولت کشورش در سال 2018 میلادی در اظهاراتی اعلام کرد که هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به توافق هسته ای (برجام) وجود دارد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رییس سازمان سیا در آمریکا در این خصوص اعلام کرد: هنوز امکان بازگشت به پاینبدی کامل به برجام وجود دارد.

علامت سوال بزرگی درباره این موضوع وجود دارد مبنی بر اینکه دولت جدید ایران هم به آن تمایل دارد یا نه؟ هنوز (از طرف آمریکا) این آمادگی وجود دارد و رییس جمهور بایدن آشکارا انجام آن ر ا گفته است! گفتنی است که پس از برگزاری نشست 22 مهر ماه علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون جوزف بورل و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران اعلام شد که قرار است گفتگوها طی روزهای آینده در بروکسل از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به برجام وجود دارد

هنوز امکان بازگشت به پایبندی کامل به برجام وجود دارد