مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-21بين الملل

گزافه گویی های اردوغان علیه اسد: لازم باشد علیه دمشق از سلاح سنگین استفاده می کنیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اردوغان امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران در هنگام بازگشت از تور آفریقایی جملات بسیار تندی علیه دولت بشار اسد رییس جمهور سوریه اتخاذ کرد و گفت در صورت لزوم ترکیه علیه اقدامات دولت دمشق از سلاح های سنگین استفاده خواهد کرد.

- گزافه گویی های اردوغان علیه اسد: لازم باشد علیه دمشق از سلاح سنگین استفاده می کنیم! رییس جمهور ترکیه در اظهاراتی خصمانه، تهدید کرد که در صورت لازم علیه دولت سوریه از سلاح های سنگین استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اردوغان امروز (پنجشنبه) در گفت وگو با خبرنگاران در هنگام بازگشت از تور آفریقایی جملات بسیار تندی علیه دولت بشار اسد رییس جمهور سوریه اتخاذ کرد و گفت در صورت لزوم ترکیه علیه اقدامات دولت دمشق از سلاح های سنگین استفاده خواهد کرد.

رییس جمهور ترکیه که کشورش بدون مجوز دولت بشار اسد، در سوریه عملیات انجام می دهد در این خصوص گفت: در حال حاضر، عملیات ما در نقاط مهم منطقه ادامه دارد و قطعاً هیچ گونه سازشی وجود نخواهد داشت.

ما به این رویه در سوریه ادامه می دهیم .

وی سپس این گونه ادامه داد: در حال حاضر نمی دانم موضع رژیم [بشار اسد رییس جمهور سوریه] چه خواهد بود اما هر آن چه لازم باشد مخصوصاً در ادلب را انجام خواهیم داد و با تمامی سلاح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزافه گویی های اردوغان علیه اسد: لازم باشد علیه دمشق از سلاح سنگین استفاده می کنیم!

گزافه گویی های اردوغان علیه اسد: لازم باشد علیه دمشق از سلاح سنگین استفاده می کنیم!