مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-21اقتصادي

مبارزه با فساد و امضاهای طلایی از راهکارهای مهم در مسیر توسعه اقتصادی است


مبارزه با فساد، ویژه خواری، قاچاق کالا و امضاهای طلایی، افزایش بهره وری انرژی، نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط و افزایش خطرپذیری و ریسک در مدیریت در بین مدیران از جمله مواردی است که در مسیر توسعه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: مبارزه با فساد، ویژه خواری، قاچاق کالا و امضاهای طلایی، افزایش بهره وری انرژی، نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط و افزایش خطرپذیری و ریسک در مدیریت در بین مدیران از جمله مواردی است که در مسیر توسعه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمود محمدی امروز 29 مهرماه در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی در زرند اظهار کرد: توجه خاص به تولید داخلی، دانش بنیان شدن بخش های مختلف تولید در کشور، استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، از دیگر مورادی است که در مسیر توسعه اقتصادی باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زرند به یک قطب صنعتی در استان تبدیل شده، ادامه داد: ایران اسلامی از حیث راهبردی و بهره مندی از منافع عظیم اقتصادی از کشورهای بسیار مهم در سطح منطقه است.

محمدی تصریح کرد: دشمنان حربه های متفاوتی را برای نابودی کشورمان از جمله نفوذ، ایران هراسی، تحریم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد و امضاهای طلایی از راهکارهای مهم در مسیر توسعه اقتصادی است

مبارزه با فساد و امضاهای طلایی از راهکارهای مهم در مسیر توسعه اقتصادی است