مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-21سياسي

نماز جمعه در 11 شهرستان خراسان جنوبی اقامه می شود


مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه این هفته (30 مهر ماه) در 11 شهرستان خراسان جنوبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

- حجت الاسلام حامد شاهبیکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به آخرین مصوبات ستاد کرونا، نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان های استان خراسان جنوبی با رعایت مسائل بهداشتی اقامه می شود.

وی بیان داشت: این آیین عبادی سیاسی فردا در مرکز استان به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) اقامه خواهد شد.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نمازگزاران حتما از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند، اضافه کرد: مکان های برگزاری نماز جمعه قبل و بعد از برگزاری این فریضه الهی کاملا ضدعفونی می شود.

شاهبیکی رعایت پروتکل های بهداشتی را یک وظیفه عمومی دانست که در تأمین سلامت مردم و بهداشت جامعه نقش مستقیم دار و خاطرنشان کرد: فاصله گذاری برای هر نفر در مکان های نماز جمعه چهار متر مربع باید در نظر گرفته شود و حداکثر زمان برگزاری نماز جمعه 40 دقیقه است.

وی حضور افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا ویروس هستند را در نماز جمعه ممنوع اعلام و خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک برای حضور در نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در 11 شهرستان خراسان جنوبی اقامه می شود

نماز جمعه در 11 شهرستان خراسان جنوبی اقامه می شود