مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-21سياسي

وزیر ارشاد: دولت برای تحقق گفتمان انقلاب باید به مسجد برگردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین همایش منادیان وحدت صبح امروز پنج شنبه 29 مهرماه، با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سومین همایش منادیان وحدت که صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: بزرگترین سنت و میراث نبوی برای ما مسجدمحوری است و مسجد در کانون توجهات دینی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی را به نمایش گذاشتند.

به روان پاک همه شهدای این استان عزیز درود و سلام می فرستیم، به روح بلند امام راحل درود می فرستیم که این فرصت تاریخی را در اختیار همه ما قرار داده است تا در چنین ایامی با افتخار به تبعیت از پیامبر عظیم الشان، به اتفاق یکدیگر به تمدن نوین اسلامی و ایران پرشکوه فکر کنیم.

اسماعیلی افزود: نکته اول در رابطه با رویکرد دولت و مردم در حوزه فرهنگ است، دولت مردمی و انقلابی در کنار توجه به مسأله مهم اقتصاد و معیشت و حل مشکلات گسترده ای که امروز در راه توسعه اقتصادی و معیشت مردم وجود دارد، همزمان تمام تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه فرهنگی کشور مصروف می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فرهنگ در اندیشه دینی انقلاب اسلامی ما به عنوان زیربنا تلقی می شود و اقتصاد و همه لوازمات توسعه مادی، ابزارهایی برای تعمیق مسائل و الگوهای فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: دولت برای تحقق گفتمان انقلاب باید به مسجد برگردد

وزیر ارشاد: دولت برای تحقق گفتمان انقلاب باید به مسجد برگردد