مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21سياسي

مهم ترین کار برقراری عدالت برابر ظلم و فقر در جامعه است


امام علی(ع) می فرمایند اگر هفت اقلیم روی زمین را به من بدهند، من دانه ای را از دهان مورچه ای نمی گیرم لذا برای مبارزه با ظلم و برقراری عدالت جدیت دارند و مهم ترین کار برقراری عدالت در برابر ظلم و فقر در جامعه و ایجاد حق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، آیت الله حسین نوری همدانی با بیان اینکه توفیق یکی از نعمات پروردگار برای انسان است تا کار خیر کند، گفت: توفیق نعمت بزرگی است که به هر کس داده نمی شود از این رو توفیقی که به شما داده شده بسیار مهم است به خصوص که طبق فرمایش امام(ره) مجلس در رأس امور بوده و امروز شما برای این مهم انتخاب شده اید.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: امام(ره) در 10 بخش از صحیفه نور این حدیث نبوی را ذکر کرده اند که همه شما مدیریت داشته و درباره موضوعی که تحت نظر شماست مسئولیت دارید.

هر انسانی مدیریتی دارد از خودش گرفته تا انجام دهید.

وی افزود: امام علی(ع) در خطبه ای فرمودند شما مسئول هستید و اصولا انسان برای ساختن جامعه مسئول است که این ساختن را باید از خود آغاز کند.

طبق فرموده امام مسئولیت شما خیلی وسیع است و باید از سرزمین ما حمایت کنید که این توفیقی برای شما است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که خداوند در آن فرموده ای اهل ایمان! قیام کنید برای اجرای عدالت، اظهار داشت: این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین کار برقراری عدالت برابر ظلم و فقر در جامعه است

مهم ترین کار برقراری عدالت برابر ظلم و فقر در جامعه است