مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-21سياسي

تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور تولید قدرت کرد


محمد باقر قالیباف با اشاره به تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در مجلس گفت: تصویب این طرح توانست برای کشور تولید قدرت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر قالیباف در دیدار با آیت الله علوی گرگانی ضمن تبریک ایام هفته وحدت، میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: بسیار خرسند هستم بعد از مدت زیادی که به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده و کم توفیق بودیم، توانستیم خدمت حضرتعالی برسیم، در غیر این صورت در هر کجا خدمت می کردیم سالی دو نوبت خدمت شما رسیده و از رهنمودها و توصیه های شما استفاده می کردیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت قوه مقننه افزود: در مجلس یازدهم نیروهای انقلابی با یک ترکیب جمعیتی مناسب به فعالیت می پردازند.

وی در ادامه با بیان اینکه بافت مجلس را اغلب نیروهای جوان تحصیل کرده، متدین و مؤمن تشکیل داده اند که به مجلس نشاط جوانی توأم با روحیه انقلابی می دهند و بخش عمده دیگر نیز مدیران باتجربه گذشته در حوزه اجرایی هستند که شناخت عمیقی از مشکلات کشور دارند، تصریح کرد: در میان نمایندگان مجلس چند وزیر، استاندار، فرماندار، معاونان وزرا و اساتید برجسته سابق را داریم لذا در حوزه کارشناسی اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و دانش بنیان نیروهای بسیار باکیفیت و بروزی داریم که فرصت مغتنمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور تولید قدرت کرد

تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس برای کشور تولید قدرت کرد