مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-21سياسي

مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان بندرعباس منصوب شد


به پیشنهاد دبیرکل انجمن روزنامه نگاران ایران و طی حکمی از سوی فرماندار بندرعباس؛ کامبیز حسین پور به عنوان مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان بندرعباس منصوب شد.

- ، فرشاد محمدی مسئول شعبه انجمن روزنامه نگاران مسلمان در استان هرمزگان، اظهار داشت: به زودی مسئولان دفاتر سایر شهرستان ها معرفی و شروع به کار خواهند کرد.

محمدی با بیان این مطلب که هویت انجمن روزنامه نگاران مسلمان بر اساس نص صریح اساسنامه و دیدگاه های اولین بنیانگذاران این انجمن کارکردی سیاسی و صنفی دارد، افزود: خیلی نباید انتظار داشت که تمام هم و غم این تشکل به مصالح صنفی معطوف شود و درگیر مسائلی جزیی شود، به همین دلیل نام انجمن روزنامه نگاران مسلمان در کنار دیگر احزاب، جمعیت ها و تشکل های سیاسی ثبت شده در وزارت کشور قرار دارد.

وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی و فرهنگی تلاش شده تا انجمن روزنامه نگاران مسلمان در بزنگاه های مختلف حضور داشته باشد و با برگزاری همایش ها و نشست ها و همچنین دعوت از چهره ها و شخصیت های مؤثر و در اختیار قرار دادن تریبون به آنها برای بیان مطالبات جدی؛ زیرساخت صحیح و قانونی مطالبه گری را با همکاری نزدیک احزاب، فعالین فرهنگی و سیاسی و اصحاب رسانه استان تبیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان بندرعباس منصوب شد

مسئول دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهرستان بندرعباس منصوب شد