مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-21اجتماعي

ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور/بارش باران در 7 استان


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

- سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور، ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده های سرودار، وینه، خوشبختی و محدوده های سدکرج و سد سیاه بیشه نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده های لاسم، آب اسک، وانا و سه راهی چلاو نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار نیز وضعیتی مشابه گزارش سایت قطره و به نقل ازشده و نیمه سنگین است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه و در محدوده گیلاوند نیز نیمه سنگین است.

شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری نیز خبر داد و گفت: ترافیک در آزاد راه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در مورد وضعیت جوی نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی است و در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران نیز بارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور/بارش باران در 7 استان

ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور/بارش باران در 7 استان