مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-21سياسي

فعالیت 22 مجموعه مطالبه گری در همدان/ مطالبه گری نیازمند قواعد فقهی مدون


امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت 22 مجموعه مطالبه گر در ستاد امر به معروف استان گفت: یکی از خلاهای جدی که در عرصه مطالبه گری در کشور با آن روبرو هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در دیدار با اعضا مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، با بیان اینکه بهترین امت از نظر قرآن کریم کسانی هستند که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر توجه دارند، اظهار کرد: اصل مسلم قران که باعث حفظ جامعه اسلامی می شود و جامعه را در صراط مستقیم نگاه می دارد، مسئله امر به معروف است.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم جامعه به سمت ناهنجاری ها کشیده شود، گفت: سکوت در برابر ناهنجاری ها باعث اعوجاج در جامعه خواهد شد که امیدواریم همه ما مصداق بهترین امت از دید قرآن کریم باشیم و مدیون این فریضه الهی نشویم.

امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت 22 مجموعه مطالبه گر در ستاد امر به معروف استان همدان، یادآور شد: این مجموعه ها زیر نظر معاونت مطالبه گری به صورت تخصصی در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه همه فعالان در عرصه امر به معروف باید در کنار هم برای کسب نتیجه مورد نظر حضور داشته باشند بیان کرد: افراد حاضر در این مجمع که از تجربیات وافری برخوردار هستند، خوب است که خود را درگیر ساختارها و چارچوب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 22 مجموعه مطالبه گری در همدان/ مطالبه گری نیازمند قواعد فقهی مدون

فعالیت 22 مجموعه مطالبه گری در همدان/ مطالبه گری نیازمند قواعد فقهی مدون