مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-21اقتصادي

ارسال 247 اثر به جشنواره آب و رسانه استان سمنان/ 23 نفر حائز رتبه برتر شدند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: 247 اثر به نخستین جشنواره استانی آب و رسانه ارسال شد و در این بین 23 نفر حائز رتبه برتر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهری صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره آب و رسانه استان سمنان که در فرهنگسرای کومش برگزار شد، اظهار کرد: ابتدایی ترین نیازهای انسان تا تولید آخرین فناوری ها، وابسته به آب است.

وی افزود: استان سمنان ازلحاظ جغرافیایی در منطقه گرم و خشک واقع شده، ضمن اینکه کاهش بارندگی در سال جاری و تداوم خشکسالی و محدودیت منابع آب، اهمیت این مایه بی بدیل را دوچندان می سازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ادامه داد نخستین جشنواره استانی آب و رسانه با بخش های خبر، عکس، گزارش، موشن گرافیک، مصاحبه، فیلم کوتاه و پادکست با مشارکت اداره کل ارشاد و مدیران و فعالان رسانه در استان برگزار شد.

طاهری گفت: محورهای این جشنواره، چگونگی نقش رسانه در پیشگیری و مهار بیماری رتبه برتر شدند که در این مراسم از آنان تجلیل می شود.

مصرف بهینه آب در جامعه نهادینه شود حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این جشنواره اظهار کرد: جشنواره آب و رسانه، جشنواره ای است که شاید بتوان گفت جای آن بین جشنواره های مختلف در استان خالی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 247 اثر به جشنواره آب و رسانه استان سمنان/ 23 نفر حائز رتبه برتر شدند

ارسال 247 اثر به جشنواره آب و رسانه استان سمنان/ 23 نفر حائز رتبه برتر شدند