مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-20ورزشي

ایجاد کارگروه ویژه بانوان در شورای ورزش خوزستان


استاندار خوزستان با بیان این که توسعه کشور به سلامتی و شادابی بانوان بستگی دارد، از ایجاد یک کارگروه ویژه برای ورزش بانوان در شورای ورزش استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که توسعه کشور به سلامتی و شادابی بانوان بستگی دارد، از ایجاد یک کارگروه ویژه برای ورزش بانوان در شورای ورزش استان خبر داد.

صادق خلیلیان در حاشیه جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز (چهارشنبه) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: توسعه همزمان ورزش قهرمانی و همگانی در دستور کار قرار دارد و برای ما به عنوان دو اولویت به هم وابسته، در استان در نظر داریم.

در خوزستان قهرمانان ملی بزرگی در سطح کشور داریم که در سطح بین المللی نیز توانسته اند، افتخارات بزرگی به ارمغان بیاورند که باید مورد حمایت قرار بگیرند و از این ظرفیت به بهترین شکل بهره مند شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در عین حال نیز توسعه ورزش همگانی کمک می کند تا برای قهرمانی پشتوانه سازی کنیم.

بانوان و کارکنان دستگاه ها نیز باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند زیرا کارایی کارمندان ادارات به سلامت و میزان ورزش آن ها بستگی دارد.

مادران و دختران ما باید از نعمت وجود ورزش قهرمانی و سلامت کافی برخوردار باشند چراکه نیمی از جمعیت ما را در کشور تشکیل می دهند و توسعه کشور نیز به سلامتی و شاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگروه ویژه بانوان در شورای ورزش خوزستان

ایجاد کارگروه ویژه بانوان در شورای ورزش خوزستان