مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-20سياسي

گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در همایش «آینده روشن»


آیین افتتاحیه نخستین گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در همایش «آینده روشن» امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه نخستین گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی با عنوان آینده روشن امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

بر همین اساس بیش از 500 نفر از رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی امروز با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) به زیارت امام هشتم رفتند.

* آینده روشن؛ فرصتی برای توجه دادن مسئولان به ظرفیت های نسل جوان در این مراسم حجت الاسلام سعید کرمی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اهمیت توجه به نخبگان و سرمایه های انسانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: امروزه دیگر پول و منابع مادی، ثروت کشورها به شمار نمی رود بلکه این سرمایه انسانی است که اهمیت دارد؛ چنان که کشور ما نیز در سایه همین سرمایه امروز در هر عرصه ای حرفی برای گفتن دارد و می درخشد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های متعدد، این مهم را مرهون تلاش نخبگان و دانشمندان جوان دانست و افزود: این گردهمایی، فرصتی برای توجه دادن مسئولان به ظرفیت های نسل جوان است و طی همین یک هفته که از اجرای آن می گذرد، بازخوردهای قابل توجهی داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در همایش «آینده روشن»

گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی در همایش «آینده روشن»