مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-20حوادث

کشف 400 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 400 کیلوگرم تریاک در دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در عملیات پلیس در شهرستان «دلیجان» خبر داد.

- سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان ، در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از سوی دو قاچاقچی مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی شدند و مشخص شد که با 2 دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراحل تحقیقات  پلیس، مأموران انتظامی سرانجام موفق شدند هر دو خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان شناسایی و توقیف کنند.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: در بازرسی از یکی از خودروها 400 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد و 2 نفر نیز دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

  وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 400 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان

کشف 400 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس دلیجان