مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-20سياسي

بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر اقدام تروریستی در قندهار را محکوم کرد


هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر در بیانیه ای اقدام تروریستی مسجد امام بارگاه استان قندهار افغانستان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، هسته بین الملل مسجد امام بارگاه را که قربانی انفجار تروریستی شده اند را محکوم کرده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای مجروحین شفا و بهبودی را مسألت می کنیم همچنین از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خواستار انجام اقدامات و رسیدگی به موقع هستیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:  بسم الله الرحمن الرحیم کونا لِلظّالم خصماً و لِلمظلوم عوناً حادثه تلخ و مصیب بار انفجار در مسجد امام بارگاه استان قندهار که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران انجامید آحاد ملت مسلمان ایران اسلامی را داغدار کرد.

مع الاسف این کشتار بی رحمانه و ددمنشانه شیعیان مظلوم و مردم بی گناه با سکوت و عدم پیگیری دولت طالبان مواجه است و برای دومین بار چنین حادثه تلخی در مساجد شیعیان تکرار می شود.

لذا از طالبان انتظار می رود که سریعا اقدامات لازم جهت تامین امنیت شهروندان شیعه در افغانستان فراهم شود.

هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر با قلبی آکنده از درد و اندوه شهادت و مجروح شدن نمازگزاران بی گناه مسجد امام بارگاه را که قربانی انفجار تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر اقدام تروریستی در قندهار را محکوم کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه اسلامشهر اقدام تروریستی در قندهار را محکوم کرد