مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-20ورزشي

چالش رشته دوچرخه سواری با گرانی/لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی


با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است، گفت: تورم در بازار ورزشکاران رشته دوچرخه سواری را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده که به نظر مهمترین راه حل آن ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت اسپانسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فرهنگ شادنیا، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، بعداز ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت استان البرز، گفت: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از دوچرخه سواری، انتظاارت فدراسیون از هیأت البرز را بالا برده است.

شادنیا به پتانسیل بالای دوچرخه سواری در البرز اشاره کرد و گفت: هیأت البرز مفاخر زیادی دارد و وزن کیفی دوچرخه استان بسیار بالا است.

وی با بیان این که دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است، عنوان کرد: بالا رفتن قیمت دوچرخه به علت نواسات بازار ارز و تورم ایجاد شده، این رشته را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده که به نظر مهمترین راه حل آن ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت اسپانسر است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان البرز به دنبال برطرف کرده اختلافات در هیأت است که این نقطه امیدی برای آینده دوچرخه سواری استان است.

وی با اعلام خبر اهدای 2 دستگاه دوچرخه تمرین پیست به هیأت البرز تصریح کرد: امیدواریم البرز در بازی ‍های آسیایی پیش رو نماینده ای در تیم ملی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش رشته دوچرخه سواری با گرانی/لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی

چالش رشته دوچرخه سواری با گرانی/لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی