مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-20سياسي

داستان دنباله دار تخلفات دولت روحانی به بنزین رسید


نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای سال جاری چندین گزارش تخلفات دولت سابق برای رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع دادند که این بار نوبت به قصورات در امر تولیدات صنایع پتروشیمی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی امروز نیز یک گزارش دیگر از تخلفات دولت حسن روحانی در صحن علنی قرائت کرد؛ گزارشی درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در ارایه گزارش ناصحیح درخصوص بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی .

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود در این باره توضیح داد: از سال 1389 و به دنبال تحریم های آمریکا مبنی بر ممانعت از مشارکت شرکت های بین المللی در اجرای طرح های پالایشگاهی و فروش سوخت به ایران میزان واردات بنزین با افت قابل توجهی همراه شد لذا با توجه به کاهش حجم ذخایر استراتژیک سوخت کشور و تعویق برنامه های توسعه و احداث واحدهای جدید پالایشگاهی، موضوع اختلاط بنزین تولیدی پالایشگاهی کشور با ترکیبات پتروشیمی به عنوان یک اقدام تدافعی و ابتکاری به منظور جبران بنزین وارداتی در دستور کار مسئولان مربوطه در مجموعه وزارت نفت قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح تولید پتروشیمی از تاریخ 25 مرداد سال 1389 و استفاده از ریفرمیت در تولید بنزین، موضوع آلوده بودن بنزین تولیدشده با استفاده از ریفرمیت دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان دنباله دار تخلفات دولت روحانی به بنزین رسید

داستان دنباله دار تخلفات دولت روحانی به بنزین رسید