مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

آیین معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برگزار شد


آیین معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با حضور حجت الاسلام واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام مخدوم مدیرکل حوزه ریاست انجام شد.

- به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این مراسم که در نمایندگی تهران برگزار شد، در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه غایت زندگی انسان در این دنیا لقاءالله است بیان داشت: نه تنها انسان، بلکه تمامی موجودات و هستی موجود بازگشتی به سوی معبود ازلی را در پیش دارند و در قرآن انسان ها را جدا و دسته بندی نکرده است؛ بلکه تمامی انسان ها مورد نظر می باشد.

اما در این بین عده ای از رحمت خداوند و عده ای از غضب او برخوردار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی افزود: ظرفیت این نمایندگی با توجه به پتانسیل تهران خیلی کم است ولی این نمایندگی حلقه اتصال بین مراکز آموزشی و پژوهشی و تبلیغی دفتر مرکزی با جامعه روحانیون تهران است.

وی ادامه داد: نمایندگی تهران کارکرد ارتباطی و تعاملی دارد و مخاطب مستقیم دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حوزه های علمیه و طلاب علوم دینی است و از مهمترین رسالت های این دفتر توانمند سازی طلاب و روحانیون استان تهران به جهت گسترش اطلاعات دینی، مشاوره دینی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برگزار شد

آیین معارفه رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برگزار شد