مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-20فرهنگي

جشنواره تئاتر مریوان و امنیت در نقطه صفر مرزی/ ایجاد نشاط اجتماعی


دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به علاقه مردم این شهر به تئاتر، تأکید کرد: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نشان دهنده امنیت پایدار ما در مرزها و نقطه صفر مرزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری و رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان صبح چهارشنبه 28 مهر با حضور شیوا قاسم پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، عبید رستمی مدیرکل ارشاد استان کردستان و دبیر جشنواره، اردشیر صالح پور، سعید اسدی، محمد لارتی رییس اداره امور نمایشی و آوایی و حمید ساروخانی رییس اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن کنفرانس معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمود شالویی اظهار امیدواری کرد جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بتواند در جریان هنرهای نمایشی ما رونق و پیوندی را در عرصه بین المللی ایجاد کند و دستمایه ای شود تا مردم دنیا از طریق هنر با هم آشنا شوند و صلح و دوستی و مودت در بین آن ها پایدار شود.

سپس شیوا قاسم پور نیز با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در شرایط کرونایی، گفت: تلاش مان این است مودت و دوستی بین کشورهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر مریوان و امنیت در نقطه صفر مرزی/ ایجاد نشاط اجتماعی

جشنواره تئاتر مریوان و امنیت در نقطه صفر مرزی/ ایجاد نشاط اجتماعی