مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20اقتصادي

صدور و توزیع 146 کارت مربیگری هلال احمر در خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از صدور و اعطای 146 کارت مربیگری هلال احمر برای اولین بار در خراسان جنوبی خبر داد.

- ، محمدرضا رضایی صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از تجهیزات آموزشی خانه های هلال با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی در جهت ارتقای آمادگی عموم مردم در مقابله با حوادث اظهار داشت: اجرای سرفصل های عملی امدادی کمک های اولیه در جهت توانمندی و آمادگی فراگیران در کلاس های آموزشی بسیار مهم و ضروری است.

وی از توزیع 29 مانکن آموزشی سی پی آر با هدف استفاده در دوره های آموزشی خانه های هلال، افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان جهت تامین این مانکن ها هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر به ازای هر 5 مربی یک مانکن آموزشی در اختیار داریم که امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی در حوزه آموزش ها را با استفاده از مربیان مجرب و تجهیزات مدرن جبران کنیم.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی بازآموزی ویژه مربیان تحت عنوان سی پی آر پیشرفته خبر داد و گفت: کتاب آموزشی تحت عنوان راهنمای سریع کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات نیز بین مربیان جهت تدریس توزیع می شود.

رضایی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور کارت مربیگری هلال احمر صادر شده است، عنوان کرد: امروز 146 نفر از مربیان سطح استان کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و توزیع 146 کارت مربیگری هلال احمر در خراسان جنوبی

صدور و توزیع 146 کارت مربیگری هلال احمر در خراسان جنوبی